Reklama

trendy

14.02.2019

Daria Zawiałow, Jan - Rapowanie, White 2115 - oto nowi ambasadorzy marki PUMA

Daria Zawiałow, Jan - Rapowanie, White 2115 - oto nowi ambasadorzy marki PUMA fot. materiały prasowe

Poznajcie nowych ambasadorów marki PUMA i programu PUMA Talents.

Reklama

 

PUMA to globalny sportowy brand, który nie boi się iść pod prąd.  Marka słynie z ciekawych współprac nie tylko z postaciami ze świata sportu, ale także mody, sztuki oraz muzyki. Kontynuacją muzycznej strategii marki jest program PUMA Talents.


PUMA Talents  to nowa inicjatywa, która ma za zadanie wspieranie lokalnych wykonawców, poprzez pomoc w rozwijaniu ich kariery. PUMA stopniowo w tym roku będzie przedstawiała kolejnych artystów, którzy dołączą do programu i wezmą udział we wspólnych projektach muzycznych z ambasadorami marki.

 

 

Daria Zawiałow to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. W 2017 roku ukazał się jej debiutancki album studyjny zatytułowany „A Kysz!”, za który w 2018 roku zdobyła Fryderyka w kategorii „Album roku alternatywa”. Drugą statuetkę otrzymała za debiut roku. We wrześniu 2018 roku wydała singiel „Nie dobiję się do Ciebie” będący zapowiedzią drugiej płyty „Helsinki”.

 

 

Jan-Rapowanie to nowa twarz polskiej muzyki miejskiej. Mimo młodego wieku i krótkiego stażu jest na językach fanów rapu w całym kraju. Koncertując z pierwszą płytą stworzoną w duecie z Nocnym, Janek zwiedził niemal cały kraj, a nowe doświadczenia przekuł w drugi album - "Plansze", który ukaże się 15 marca.

 

 

White 2115 to raper z silną osobowością i charyzmą. W zaledwie rok zdołał skupić na sobie uwagę w całym kraju. Pasja do tworzenia hitów przyniosła sukcesy singli "California" (ponad 30 mln odsłon) czy "La Vida Loca" (15 mln), a potem albumu "Rockstar", który pokrył się złotem.

Pierwsza wspólna sesja ambasadorów marki przedstawia ich w zaskakującej scenerii pałacu. Sportowy ubiór bohaterów kontrastuje z bogactwem barokowych wnętrz.  Zderzenie tak odległych od siebie stylów stworzyło przestrzeń do podkreślenia indywidualności i charyzmy każdego z ambasadorów.  Autorem zdjęć jest Kasia Bielska.

 

Współpraca z ambasadorami oraz program PUMA Talents to po kampaniach Uliczne Legendy z Vieniem i Kosim oraz DO YOU z The Dumplings i Mary Komasą kolejna odsłona muzycznych działań marki.

 

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!