Reklama

piękne ciało

19.06.2018

Zadbaj o formę – wybierz sport dla siebie

Zadbaj o formę – wybierz sport dla siebie fot. materiały prasowe

Zachęcamy do aktywności, która nie tylko poprawi kondycję, ale także wprawi Cię w doskonały nastrój.

Artykuł sponsorowany

Reklama

Czas na rower – w mieście i poza miastem

Nie jesteś fanem sportu? Jedyna aktywność, którą ostatnio praktykowałeś to spacery? Czas na rower. Piękna pogoda sprzyja rowerowym wycieczkom. To dokonała okazja, by spędzić wspólnie czas z rodziną czy przyjaciółmi. Zaplanuj rowerową wycieczkę za miasto – z przystankiem w jakimś widokowym punkcie bądź przerwą na lody. Jeśli kondycja nie pozwala Wam na dalekie wypady zawsze możecie zapakować rowery do auta bądź wsiąść z ekwipunkiem do pociągu, by na rowerze zwiedzić ciekawe zakątki.

Jeśli do pracy masz stosunkowo niedaleko, może warto rozważyć zmianę środka lokomocji i przesiadkę na rower? Przyjemne, poranne rześkie powietrze pozwoli Ci się rozbudzić, a po pracy z przyjemnością wsiądziesz na rower i zrzucisz z siebie codzienny stres.

Czy wiesz, że godzina jazdy na rowerze w tempie około 10 km/h pozwoli Ci spalić mniej więcej 245 kalorii?

Nie masz roweru? Zajrzyj na https://allegro.pl/kategoria/rowery-i-akcesoria-rowery-16420 znajdziesz tu bogaty wybór dwóch kółek. W zależności od Twoich preferencji i potrzeb możesz wybierać, m.in.: spośród rowerów miejskich, górskich, crossowych, przełajowych, szosowych, fatbike`ów – wybór jest nieograniczony. Zastanów się, gdzie najczęściej będziesz jeździł (po jakim podłożu) – wybierz odpowiedni model i ciesz się wiatrem we włosach oraz czasem spędzanym z bliskimi osobami.

Deskorolka – nie tylko dla małolata

Na myśl o deskorolce – pojawia się uśmiech na Twojej twarzy? Kojarzysz deskorolkę z latami 90, blokersami i hip-hopowcami, którzy na każdej dostępnej rampie czy poręczy ćwiczyli triki? Deskorolka wraca do łask – sięgają po nią nie tylko dzieciaki i zbuntowane nastolatki. Coraz częściej w wielkich miastach można napotkać studentów i ludzi pędzących na elektrycznych deskorolkach do pracy czy na wykłady.

Deskorolka to ciekawa alternatywa na spędzenie wolnego popołudnia czy drobne weekendowe szaleństwo. Marzysz o powrocie do nastoletnich, beztroskich lat? Zobacz, jaki jest ogromny wybór deskorolek – w zależności od ich przeznaczenia, a także zasobności Twojego portfela – jest w czym wybierać: https://allegro.pl/kategoria/skating-slackline-deskorolki-148303

 

Czy wiesz, że jeżdżąc na deskorolce spalisz około 371 kalorii w przeciągu 60 minut? To naprawdę solidny trening.

Rolki – szczupłe uda i doskonała kondycja

Marzysz o smukłych udach i jędrnych pośladkach? Zainwestuj w łyżworolki. 30 minut treningu – 3-4 razy w tygodniu przyniesie doskonałe rezultaty – sama będziesz w szoku. Nim zdecydujesz się na zakup łyżworolek zastanów się, gdzie w Twojej okolicy będziesz mogła bezpiecznie i bez przeszkód pojeździć. Może w parku albo nad rzeką – w wielu miastach powstają przyjazne miłośnikom łyżworolek rolkostrady – wydzielone pasy do jazdy na rolkach.

Nim wybierzesz się na rolki – zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Zaopatrz się w ochraniacze – nakolanniki, nałokietniki, mogą także przydać się rękawiczki, które uchronią delikatną skórę przed otarciem. Obowiązkowym elementem wyposażenia każdego rolkarza jest kask. Nawet jeżeli pewnie czujesz się na rolkach i od lat nie zaliczyłaś żadnego upadku, pamiętaj o innych uczestnikach ruchu, którzy nie zawsze są tak doświadczenie i uważni – do wypadku może dojść nie z Twojej winy. Duży wybór łyżworolek oraz akcesoriów w przystępnych cenach znajdziesz: https://allegro.pl/kategoria/skating-slackline-rolki-148310

Dzięki regularnej jeździe na rolkach – pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej, wysmuklisz i ujędrnisz dolne partie ciała, zrelaksujesz się, zredukujesz stres, a także nawiążesz nowe znajomości. Jazda na rolkach nie obciąża stawów, a daje podobne rezultaty co regularne bieganie. Wzmacnia organizm – wszystkie partie mięśni i poprawia ogólną kondycję.

Aktywnie znaczy zdrowo

 Czy wiesz, że regularna aktywność fizyczna wydłuża średnią długość życia? Ruch jest remedium na wiele cywilizacyjnych chorób – pozwala zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby wieńcowej, miażdżycy, cukrzycy, nadciśnienia. Aktywni czują się nie tylko lepiej fizycznie, ale w lepszej kondycji jest także ich psychika. Rzadziej zapadają na depresję i demencję, są pogodniejsi, a ich pamięć jest bardziej wydajna. Nie ma lepszej pory roku niż lato, by podjąć wyzwanie i wprowadzić pozytywne zmiany w swoim życiu – być aktywnym znaczy zdrowym. Zacznij małymi kroczkami 30-40 minut ćwiczeń 2-3 razy w tygodniu zupełnie wystarczą. Wybierz rodzaj aktywności, który sprawia Ci przyjemność – nie ważne czy będzie to rower, rolki, taniec, pływanie czy spacery. Ważne, żeby ruszyć się z kanapy.

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!