#HAPPYLIFE

24.04.2019

Proste sposoby na wiosenne zmęczenie. Będziesz piękna i promienna!

Proste sposoby na wiosenne zmęczenie. Będziesz piękna i promienna! fot. Daria Litvinova / Unsplash

Sprawdź nasz poradnik!

Redakcja

Nareszcie nadeszła wiosna! Coraz więcej słońca z pewnością pozytywnie nas nastraja. Przed nami jednak jeszcze kwiecień, który pogodowo może spłatać nam niejednego figla, a stąd już tylko krok od obniżonej odporności. Często w okresie wiosennego przesilenia nasza skóra staje się mniej promienna, a my same – mamy jakoś mniej energii. Jak sobie z tym wszystkim poradzić i przetrwać ten niełatwy okres? Podpowiadamy!

Chodź na spacery

Jak najczęściej łap każdy promień wiosennego słońca! Wyjdź na zewnątrz, zabierz ze sobą przyjaciółkę, odetchnij świeżym powietrzem i poruszaj się. Nie musisz się forsować, ale lekki jogging na pewno dobrze Ci zrobi. To doskonały sposób na zbudowanie odporności!

Zadbaj o zdrową dietę

Potrzebujesz teraz więcej witamin niż zwykle. Wzbogać swój codzienny jadłospis w większe ilości owoców, warzyw, pełnoziarnistego pieczywa, ryb i chudego mięsa. Nie zapominaj o orzechach, pestkach słonecznika i gorzkiej czekoladzie (tę ostatnią jedz z umiarem). Początek wiosny to też czas na kiełki. Pełno w nich witamin i minerałów, których w tym okresie bardzo potrzebujemy.

Wspomagaj się suplementami

Przełom zimy i wiosny to odpowiedni czas, by je zastosować. Jak wiadomo, nasza prawdziwa siła pochodzi z wnętrza, dlatego powinnyśmy dbać o siebie od środka. Zdrową dietę uzupełnijmy też o suplement, zawierający witaminy, cynk i dobroczynne bakterie probiotyczne, które wyregulują pracę naszych jelit. My wybieramy suplement diety Linex Complex. Zawiera bakterie kwasu mlekowego, witaminy B1, B2 i B6 oraz cynk. Witaminy wspomagają metabolizm energetyczny i zmniejszają uczucie zmęczenia. Cynk wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego i ochronę komórek przed stresem oksydacyjnym.

Dobrze się wysypiaj

A najlepiej regularnie. Postaraj się narzucić sobie taką rutynę, aby zasypiać i budzić się mniej więcej o tej samej godzinie. Twój organizm szybko Ci się odwdzięczy – będziesz wypoczęta i pełna energii. Również Twój wygląd na tym zyska: skóra będzie gładsza i bardziej promienna, a po cieniach pod oczami nie będzie śladu. Wystarczy tylko trochę samodyscypliny.

Pij wodę!

Ostatnia kwestia, którą czasem zdarza się nam zaniedbywać. Zawsze miejcie ze sobą co najmniej pół litra wody, a będą w pracy, co godzinę róbcie przerwy, aby nalać sobie dużą szklankę wody. W międzyczasie wspomagaj się koktajlami, sokami i zupami – w końcu one też zawierają wodę!

 

Artykuł powstał przy współpracy z Sandoz Polska

Skomentuj

Podobne tematy

Najnowsze artykuły

×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!