Reklama

#HAPPYLIFE

31.01.2019

Od influencerki do CEO

Od influencerki do CEO https://www.instagram.com/jemerced/ / https://www.instagram.com/chiaraferragni/

Monika Kurek

Reklama

Influencerki i blogerki już dawno przestały być tylko ładnymi twarzami. Współcześnie, kanały social media są wysoko cenionymi narzędziami pracy. To dzięki nim, Chiara Ferragni przekształciła swój blog i markę w prawdziwą potęgę. Zresztą, Chiara to tylko czubek góry lodowej. U nas w Polsce, warto wspomnieć choćby i Jessicę Mercedes. Są młode, bogate i przedsiębiorcze. Jak ONE to robią? 

Księżniczka Chiara 

https://www.instagram.com/chiaraferragni/

Blog "The Blonde Salad" miał początki podobne do setek innych blogów w tamtym okresie. Chiara była zwykłą, włoską dziewczyną, która publikowała w Internecie swoje stylizacje. Studiowała również prawo. Choć nie ukończyła studiów, raptem 2 lata później docenił ją Teen Vogue. W 2013 podjęła współpracę z marką Guess i ruszyła ze swoją marką Chiara Ferragni Collection. W 2015 jej przypadkiem zajął się Harvard (tego zaszczytu dostąpiła również Rihanna). Jako pierwsze blogerka na świecie, zagościła na okładce kultowego magazynu "Vogue". Jest dyrektorką swojej marki "The Blonde Salad" oraz ma na koncie już własne sklepy stacjonarne. Wyszła za mąż za włoskiego muzyka Fedeza, a obecnie trwają prace nad dokumentem poświęconym Chiarze. 

Przedsiębiorcza Julie

https://www.instagram.com/sincerelyjules

Na dzień dzisiejszy, obserwują ją ponad 5 milionów osób. A jak zaczynała? Założyła bloga w 2009 roku, kiedy jeszcze była studentką mody. Jak sama mówi - potrzebowała kreatywnej przestrzeni. W jej stylu czuć Kalifornię, a jako swoje motto wymienia: "Dream, Believe, Achieve" (Śnij. Wierz. Osiągaj). Zważając na kierunek studiów, projektowanie przyszło Julie naturalnie. Z marką Shop Sincerely Jules ruszyła raptem 3 lata po otworzeniu bloga. Udostępnia ubrania m.in na Revolve. Współracowała z Rebookiem czy Michael'em Korsem. Jeden post Julie na Instagramie jest wart nawet 10 tysięcy dolarów. Magazyny nazywają ją królową Pinteresta! 

Niezależna Jessica

https://www.instagram.com/jemerced/

Początek polskiej blogosfery wyprodukował całą masę nazwisk, które pozostały z nami po dzień dzisiejszy. W podobnym czasie, swoje pierwsze kroki stawiała Maffashion, Jessica, Tamara czy Sylwia Gaczorek. Jest szczera, naturalna, strasznie pracowita i ma ogromną wiedzę na temat tego co robi. Podróże oficjalnie stały się częścią jej życia, a blog przekuła w portal o modzie. Dzięki swej pracy poznała m.in Kim Kardashian. Regularnie bywa na pokazach Moschino, Tezenis, Marni, Ferragamo czy Chanel. Była nawet na Victoria's Secret! Wstrząsnęła Internetem wypuszczając autorską markę strojów kąpielowych Moies Swimm, którą oczywiście błyskawicznie wyprzedała. W 2018 ogłosiła swój drugi projekt - firmę odzieżową Veclaim. 

Jak one to robią? 

Zaczynały od blogów i Instagramów a dziś są odnoszącymi sukcesy bussineswomen. Na początku, każda z nich dysponowała podobnym zestawem: nienaganny gust, charakterystyczny styl, zmysł estetyki, systematyczność oraz przebojowość. Każda znalazła swoją niszę odbiorców. Co więcej, potrafią obserwować zmieniający się rynek oraz wykorzystywać nadarzające się okazję. Dzięki temu, mogą poszczycić się tytułem dyrektor kreatywnych. Jak udaje im się utrzymać w biznesie? Mają więcej niż jedno źródło przychodu oraz są otwarte na różne wyzwania - poszerzają swoją dziedzinę po lifestyle, sport czy konferansjerkę. Przede wszystkim jednak, pracują naprawdę ciężko i długo. Dłużej aniżeli wynosi codzienny etat. 

 

Jeśli marzy Ci się podobna droga zawodowa, koniecznie weź z nich przykład! :)

 

Zobacz też: Początek stycznia a motywacji nadal brak? Zainspiruj się bohaterkami filmów i seriali, które wiedzą JAK załatwić KAŻDĄ sprawę!

 

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!