Reklama

#HAPPYLIFE

13.06.2018

5 powodów, dlaczego nie powinnaś ćwiczyć na kacu! Wyjaśniają trenerzy personalni

5 powodów, dlaczego nie powinnaś ćwiczyć na kacu! Wyjaśniają trenerzy personalni fot. Instagram/levofit_official, maggcro_photoarts

Picie alkoholu i ćwiczenia fizyczne zdecydowanie nie idą ze sobą w parze. Jednak o ile ćwiczenie po nocy picia alkoholu może wydawać się najlepszym sposobem nadrobienia grzechów z poprzednich nocy, o tyle w rzeczywistości nie jest to najlepszy pomysł. Dlaczego?

Edyta Paszkowska

Reklama

 

Niestety, stare przysłowie "wypocenie kaca", fizjologicznie się nie zdarza - wyjaśnia Ian Streetz, trener osobisty z Londynu. Bądź świadoma i poznaj przyczyny, dla których powinnaś zrezygnować z wysiłku fizycznego na kacu!

 

Wzmożone ćwiczenia na siłowni po wypiciu, rzadko są mądrym pomysłem, pomimo tego, co twój pijany, szczęśliwy mózg ci podpowiada.

 

ZOBACZ TEŻ: Koniec z podwójnym podbródkiem! Ćwiczenia, dzięki którym WYSZCZUPLISZ twarz

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!