Reklama

#HAPPYLIFE

25.01.2017

Zgrabne uda - top 5 ćwiczeń!

Zgrabne uda - top 5 ćwiczeń! źródło: Istock www.istockphoto.com

Czas się wziąć za siebie, bo lato zbliża się wielkimi krokami.

Aga Szymczak

Reklama

Uda są ta partią ciała u kobiet, którą zdecydowanie najciężej odchudzić. Odchudzanie ud wcale nie jest takie proste, bo zapominamy o tym, że nie da się schudnąć z jednej partii ciała. Jeżeli marzymy o pięknych nogach niczym modelka na wybiegu przede wszystkim musimy zacząć od diety. To ona jest kluczowa w procesie odchudzania, cała reszta to tylko dodatek. Wiele razy pytano mnie czy są jakieś skuteczne ćwiczenia na wyszczuplanie ud? Oczywiście, że są, ale nie można bazować na samych ćwiczeniach. Do tego powinien być wykonywany przynajmniej 2 razy w tygodniu trening spalający tkankę tłuszczową, czyli tak zwane kardio.

 

Wszystkie ćwiczenia odchudzające uda z powodzeniem wykonasz w domu i wcale nie potrzebujesz do tego drogiego sprzętu. Wystarczy, że w domu masz trochę miejsca i matę. 

 

Poznaj najlepsze ćwiczenia na schudnięcie ud! 

 

Ćwiczenia na wyszczuplenie ud 

1. Wykroki 

Zrób krok do przodu, miej plecy proste. Uginaj kolana do 90 stopni w takiej pozycji. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i zrób drugą nogą to samo. Powtórz w 3 seriach po 20 powtórzeń

 

2. Wykroki na jedną nogę

Stań w dokładniej takiej samej pozycji jak przy pierwszym ćwiczeniu. Następnie rytmicznie uginaj i prostuj kolana. Nie zmieniaj nóg podczas ćwiczenia, dopiero po zakończonej serii zmień nogę. Powtórz w 3 seriach po 15 powtórzeń na nogę.

 

3. Przysiady z zakrokiem

Wykonaj przysiad, następnie jedną nogą zrób zakrok do tyły, wróć do przysiadu. Wykonaj to samo drugą nogą. Wykonując to ćwiczenie jesteśmy cały czas w pozycji półsiedzącej. Pamiętaj o prostych plecach. Powtórz w 3 seriach po 20 powtórzeń. 

 

Ćwiczenia wyszczuplające wewnętrzną stronę ud

1. Wymachy w pozycji klęczącej 

Uklęknij w podporze. Ugnij nogę w kolanie do 90 stopni. Następnie dynamicznie i rytmicznie unoś nogę w bok. Powtórz w 3 seriach po 15 powtórzeń na nogę. 

 

2. Unoszenie nogi w leżeniu

Połóż się na boku. Nogę, która leży na podłodze wysuń do przodu. Druga nogę zegnij w kolanie i połóż na całej stopie. Unoś wyprostowaną nogę. Powtórz w 3 seriach po 15 powtórzeń na nogę. 

 

Żeby osiągnąć jeszcze lepszy efekt kilka razy w tygodniu biegaj, jeździj na rowerze lub skorzystaj z orbitreka. 

 

ZOBACZ TEŻ: Jak prawidłowo robić przysiady?

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!