Reklama

#HAPPYLIFE

30.09.2016

15 najskuteczniejszych rad odchudzających od Ewy Chodakowskiej

15 najskuteczniejszych rad odchudzających od Ewy Chodakowskiej fot. Instagram Ewa Chodakowska

To dzięki nim schudły tysiące Polek!

Paulina Pietrzak

Reklama

Nie bez powodu Ewa Chodakowska jest nazywana trenerką wszystkich Polek. Dziewczyny odżywiają się według jej rad i ćwiczą z jej programami na DVD. Potem pokazują swoje metamorfozy na Facebooku. Okazuje się, że jest kilka rad, których przestrzeganie trenerka zaleca szczególnie. Zebraliśmy je wszystkie specjalnie dla Ciebie i umieszczamy w jednym miejscu.

 

Stosowanie się do nich zapewnia naprawdę spektakularne efekty. To rozwiązanie wręcz idealne - proste i skuteczne.

 

1. Po pierwsze żelazo! Nie doceniamy tego pierwiastka w naszym jadłospisie. Jedz mięso, krewetki i warzywa strączkowe, a wzmocnisz pracę mięśni.

 

2. Przyprawiaj! Może nie każdy lubi dużą ilość chilli, ale kurkuma, curry i imbir są idealne dla wszystkich. Przyspieszają metabolizm i przyspieszają spalanie tłuszczu.

 

3. Nie ulegaj pokusom. Patrzysz na tort bezowy i wręcz do Ciebie mówi? Znamy to! Raz możesz sobie pozwolić, jednak za tydzień nie daj się już nabrać na jego słodki wygląd. Spalenie tych kalorii będzie trwało kilkadziesiąt razy dłużej niż jego zjedzenie :)

 

4. Daj sobie odpocząć. Każdemu należy się chwila resetu. Ciągły stres sprawia, że jemy znacznie więcej.

 

5. Nie możesz ćwiczyć? idź na spacer. Jakikolwiek ruch jest lepszy niż zerowy ruch. organizm potrzebuje aktywności fizycznej, by prawidłowo funkcjonować. przerzucanie kanałów w telewizorze nim nie jest :)

 

6. Przede wszystkim się nawadniaj. Woda to najważniejszy składnik diety - zapełnia żołądek, nawadnia organizm i wspomaga wypłukiwanie z niego toksyn. Do smaku dołóż cytrynę bądź zioła, które przyspieszą metabolizm.

 

7. Baw się z dziećmi. Pamiętasz berka, chowanego, grę w klasy czy skakanie na skakance? Pokaż je dzieciom i bawcie się razem. Nie dość, że zbliżycie się do siebie, to jeszcze spalisz sporo kalorii!

 

8. Pij herbatę. Nasze babcie miały rację, że nie ma nic lepszego jak filiżanka ciepłej herbaty - zawiera bardzo dużo przeciwutleniaczy, które działają odmładzająco.

 

9. Nie zapominaj o rest day. Co najmniej jeden dzień odpoczynku od treningu w tygodniu jest obowiązkowy. Najlepiej ćwiczyć 45-60 minut co drugi dzień.

 

10. Nie zapominaj o warzywach. Mach ochotę na przekąskę? Może marchewka pokrojona w słupki?

 

11. Nie zapominaj o witaminie D. Przyspiesza metabolizm i przedłuża uczucie sytości, dzięki czemu po prostu zjemy mniej!

 

12. Ćwicz w grupie. Porozmawiaj z koleżankami, może też chcą zmienić swoje życie? Razem zawsze raźniej!

 

13. Śpij. Oczywiście nie chodzi o to, żebyś spała do 13.00 jednak 7 godzin to minimum dla dorosłego człowieka. brak snu odpowiada za wzrost hormonu odpowiedzialnego za większy apetyt.

 

14. Nie siedź. Zbyt długie siedzenie zwiększa wrażliwość na insulinę, przez co mamy ochotę na słodycze.

 

15. Ostatni i jeden z najważniejszych - błonnik. Wypełnia żołądek, dzięki czemu nie jesteśmy głodni i... jemy mniej ;)

 

Zobacz więcej: 4 kilogramy w 4 dni — bananowa dieta hitem w Japonii!

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP JOY
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata JOY,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!