Reklama

FAQ Joy Box

1. Czym jest JOY BOX?
JOY BOX to pudełko wypełnione specjalnie wyselekcjonowanymi kosmetykami oraz miniaturami. Tylko u nas masz wpływ na zawartość swojego pudełka. A wszystko to za 49 zł ! Wysyłka kurierem DPD gratis!

Cena może się różnić w przypadku edycji specjalnych. 


2. Ile produktów znajduje się w JOY BOX?
W każdej edycji liczba kosmetyków jest zmienna, staramy się aby w każdy boxie znajdowało się 6-9 produktów stałych, które każdy użytkowniczka znajdzie w swoim pudełku oraz 1-3 produktów z kategorii kosmetyków do wyboru. 

 

3. Jaka jest pojemność kosmetyków znajdujących się w JOY BOX?
Pudełko JOY BOX zawiera zarówno kosmetyki pełnowartościowe jak i miniatury produktów. Informacja o pojemności podana jest w opisie danego kosmetyku, aby to sprawdzić kliknij przycisk WIĘCEJ znajdujący się pod zdjęciem produktu.

 

4. Zarejestrowałam się na stronie www.joy.pl/joybox lecz na swojego e-maila nie dostałam linku aktywacyjnego.
W przypadku braku linku aktywacyjnego sprawdź, czy nasz e-mail nie trafił do katalogu SPAM. Jeśłi nie - odczekaj 24 godziny i spróbuj zalogować się na swoje konto używając swojego loginu lub adresu e-mail oraz hasła, jeśli nie będziesz mogła się zalogować skontaktuj się z nami pisząc na joybox@joy.pl

 

5. Jak mogę zapłacić za JOY BOX?
Opłatę za JOY BOX możesz wnieść za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24. Płatność dokonywana jest bezpośrednio po złożeniu zamówienia, dlatego nie wyłączaj przeglądarki, ani nie wciskaj opcji „wstecz”.

 

6. Zamówiłam JOY BOX lecz w wyniku błędu strony nie opłaciłam zamówienia, jak mogę uregulować płatność?
W takim przypadku po 2 godzinach od złożenia zamówienia na twoim koncie w historii zamówień pojawi się przycisk z ponowną opcja zapłaty za JOY BOX.

 

7. Zamówienie zostało opłacone lecz status zamówienia nie uległ zmianie.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na joybox@joy.pl.

 

8. W historii zamówień widnieją zamówienia, których nie zamawiałam, jak mogę je anulować?
W ciągu 3 dni od złożenia zamówienia omyłkowe/niezapłacone zamówienia zostaną usunięte z Twojego konta.

 

9. W jaki sposób wysyłany jest JOY BOX?
Zamówiony JOY BOX wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na wskazany przez Ciebie adres. Skompletowanie Twojego zamówienia i przekazanie go do wysyłki trwa maksymalnie 10 dni roboczych.
Kurier DPD  dostarcza Twoje zamówienie do Ciebie w ciągu 1- 3 dni roboczych.

 

10. Jaki jest koszt dostawy JOY BOXa?
Za dostawę JOY BOX nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przesyłka jest gratis.

 

11. Czy jest możliwość wysłania JOY BOX za granice Polski?
Wysyłka JOY BOX realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

 

12. Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy JOY BOX?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na joybox@joy.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia.

 

13. Mój JOY BOX ma status „wysłane” czy mogę sprawdzić gdzie się obecnie znajduje?
W momencie wysyłki Twojego boxa na adres mailowy otrzymasz maila potwierdzającego wysyłkę wraz z numerem nadawczym paczki. Swoje zamówienie możesz śledzić na https://www.dpd.com.pl/

 

14. Kosmetyki w moim JOY BOX są uszkodzone, zawartość pudełka jest inna niż zamawiałam, co mam w takich sytuacjach robić?
Wszelkie reklamacje prosimy kierować na e-maila joybox@joy.pl.
W przypadku braku któregoś z produktów prosimy o informacje którego brakuje, twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia - po weryfikacji Zespół JOY BOX niezwłocznie prześle Ci brakujący produkt.
W przypadku gdy produkty w JOY BOX są uszkodzone w załączniku e-maila należy przesłać ich zdjęcia - po weryfikacji Zespół JOY BOX niezwłocznie prześle Ci uszkodzony produkt.

 

15. JOY BOX został zamówiony i opłacony, ale chciałabym zrezygnować z zamówienia.
Według polskiego prawa użytkownik zawierający umowę na odległość ma 10 dni na odstąpienie umowy. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z joybox@joy.pl w celu ustalenia szczegółów zwrotu. W przypadku kiedy użytkownik wyśle takową informację po wysłaniu do niego paczki, jest zobowiązany odesłać nam paczkę w nienaruszonym stanie. Nie zwracamy kosztów przesyłki.

 

16. Jak mogę skontaktować się z JOY BOX?
Adresem mailowym służącym do kontaktu jest adres joybox@joy.pl. W przypadku pozostawiania wiadomości na profilach fanpage na Facebook nie możemy zagwarantować, że użytkownik uzyska odpowiedź.

 

17. Jak często odpowiadacie na maila?
Na e-maile wysłane na adres joybox@joy.pl odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17 zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

 

18. Reprezentuję firmę kosmetyczną lub jestem blogerką, chciałabym podjąć z Państwem współpracę, co mam zrobić?
Zapraszamy do kontaktu wspolpraca@joy.pl.